Lars… De parka hack!

Een tijdje geleden kregen jullie een voorsmaakje (zowel hier als hier) van de nieuwste Zonen09 hack… De Lars parka. We zijn dan ook super fier om te kunnen aankondigen dat vanaf vandaag de parka handleiding beschikbaar is in de Zonen09 shop.

Wat mag je nu juist van de Lars parka verwachten??? Een hele hoop extra’s die je volgens jouw eigen voorkeur kan toevoegen aan het originele Zonen 09 patroon! Ik som ze nog eens even op:

  • een borstklep
  • grote zakken met een zakklep
  • paspelzakken
  • een decoratief ophanglusje op het rugpand
  • een trekkoord in de taille met (verborgen) tunnelbeleg
  • schouderkleppen met (verborgen) drukknoop
  • mouwkleppen met (verborgen) drukknoop
  • een rugsplit
  • sluitranden met (verborgen) drukknopen

dsc_0277

dsc_0283

Kortom voor ieder wat wils! Niet alleen voor jongens, maar ook absoluut voor meisjes dacht ik zo… Daarom polste ik eens bij Mieke of ik haar dochtertje misschien kon plezieren met een custom made exemplaar… (Ik was haar trouwens nog iets verschuldigd voor deze super leuke foto’s) Gelukkig voor mij zagen ze dat beide zitten.

dsc_0337

dsc_0355

We gingen voor een munt-kleurige versie met rugsplit. Deze werd afgewerkt met grote zakken, een trekkoord met verborgen tunnelbeleg, een extra paspelke over de lengte van de sluitrand en zichtbare drukknopen. Op de mouw werd een panda badge voorzien omdat N daar zo fan van is.

dsc_0409

dsc_0416

Net zoals de mama’s, blijken ook onze kids het super goed met mekaar te kunnen vinden. Ik besloot daarom voor Brent nog een tweede jasje te naaien. (Een eenvoudige donkerblauwe parka met schouderkleppen, sluitranden met verborgen drukknopen en een trekkoord in de taille.) We trokken er samen op uit naar de kinderboerderij van Kiewit. Deze prachtige foto’s zijn dan ook wederom van de hand van Mieke. Ik krijg mijn schuld precies niet echt goed afgelost (“,)

dsc_0343

dsc_0362

Kijken jullie nog even mee naar de super mooie foto’s?

dsc_0425

dsc_0433

dsc_0438

dsc_0509

dsc_0514

dsc_0528

dsc_0547

dsc_0570

dsc_0598

dsc_0602

dsc_0603

dsc_0616

Voor meer uitleg kunnen jullie terecht op de blog van Zonen09. Neem zeker ook eens een kijkje bij Isabelle want zij maakte zo een ongelofelijk mooi exeplaar.

En nu ben ik echt benieuwd naar wat jullie er van vinden. (“,)

dsc_0590

Patroon: Lars Zonen 09

Handleiding Parka-hack

Stof buitenzijde: Le Chien Vert

Geborduurde badges: Panda (merkloos) & tijger (Macon&Lesquoy) – beiden vanbij Hexagoon

Foto credits: Mieke

11 thoughts on “Lars… De parka hack!

  1. Dat ziet er tof uit!

    Leuk dat we nog meer kunnen met het Lars patroon. Ik ga voorlopig nog bij mijn voornemen blijven om een “gewone” Lars te maken, het patroon kocht ik al bijna een jaar geleden met een bon die ik kreeg met Kerstmis… Dit voorjaar moet het er toch eens van komen πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  2. Zo tof! Ben helemaal fan van de extra’s! Enkel nog wachten tot mijn ventje wat groter is. (De enige reden waarom hij snel mag groeien, voor de rest gaat de tijd al snel genoeg πŸ˜€)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

