Kids on Tour: Ridder Brent

Kids on Tour… Da’s win-win. Je maakt wat; je krijgt wat. Geweldig concept toch.

Dat het denkwerk achter mijn naaisel niet altijd zonder slag of stoot verliep, konden jullie hier al lezen. Vandaag mag ik het makkelijkste deel voor mijn rekening nemen… showen welk prachtig kledingstuk wij in ontvangst mochten nemen.

Truth be told… ik was zo stout om enkel de oudste zoon op te geven (kwestie dat de jongste er op termijn ook nog geniet van zou hebben).

Aan het kampvuur kreeg ik een groot rood pak van niemand minder dan Linde (mevrouw IK BEN VINK) overhandigd. Wauw… ik was echt met mijn gat in de boter gevallen. Er zat niet alleen een trui in maar eveneens een zwaard & schild. De link tussen beide werd meteen duidelijk. Het was zowaar een echte riddertrui met details van een harnas. Ik wist meteen dat Linde serieus ging scoren bij zoonlief.

img_3751

img_3808

img_3779

img_3794

img_3715

Jullie zien het, bij het nemen van de foto’s ging Brent helemaal op in zijn rol. Geweldig toch de fantasiewereld van een 4-jarige… ❤

img_3670

img_3686

img_3692

img_3698

img_3704

Ga zeker nog even langs de blog van Ik ben vink. Daar kunnen jullie alles nalezen over de details van deze trui. Ook de blogs van de overige dames die meededen met Kids on Tour zijn zeker een bezoekje waard.

30/9 – Lucky Mie | Vink

img_3710

img_3755

img_3799

img_3838

Linde, ene ongelofelijke dikke merci! ❤ Wij zijn echt in de wolken met onze trui & ik ben er zeker van dat hij héél véél dienst gaat doen!

7 thoughts on “Kids on Tour: Ridder Brent

Geef een reactie

