Theo for teens

Goed nieuws voor de ‘die hard’ fans van Zonen 09… De kans dat je kroost uit de patronen groeit wordt steeds kleiner! Vanaf nu is het Theo hemdje ook verkrijgbaar in tienermaten. Zelfs aan onze mannen wordt gedacht, maar zij moeten nog heel even geduld hebben. 😉IMG_9657

IMG_9667

Hoewel ik voor mijn jongens nog wel even verder kan met de kleine patronen, zijn er in mijn familie ook enkele tienerjongens die een zelfgemaakt hemdje wel zien zitten. Lucky me! ❤

IMG_9685

IMG_9675

Na het testen van het patroon kan ik alleen maar zeggen dat zowel ikzelf als mijn neefjes even enthousiast zijn over de mooie pasvorm van patroon. Er ligt zelfs al een door hen uitgekozen stapeltje stofjes klaar. Stay tuned want jullie zullen hier zeker nog enkele versies zien passeren! (“,)

IMG_9734

IMG_9748

Hemdje: Theo voor tienersZonen 09

Stof: Stoffenspektakel

4 thoughts on “Theo for teens

Geef een reactie

