Gehaaid bomber jacket

Het zonnetje toont zich niet van zijn beste kant de laatste tijd. Ik zou nochtans wel wat extra ‘summer vibes’ kunnen gebruiken. De kroost ook…

IMG_8923

IMG_8948

Dat gevoel vertaalt zich in de naaisels die vanonder mijn naaimachine rollen! Géén shortjes en ook géén t-shirts…  wel een bomber jacket! Gelukkig zijn ze zo cool voor het moment. 😉

IMG_8898

IMG_8911

IMG_8881

Net zoals de oudste zoon er hier eentje kreeg was het nu de beurt aan de jongste. Ik vertrok weer van het Billie patroon van Zonen 09. Ik voegde paspelzakken, het typische bomber jack-kraagje & een extra brede tailleband in boordstof toe. Als extraatje nog een omkeerbare deelbare rits.

IMG_8969

IMG_9001

En tadaaaa… 2 nieuwe Billie Bomber Jackets! (“,)

IMG_9027

IMG_8977

Zou ik het aandurven er nu eens eentje voor mezelf te maken?

IMG_8864

Patroon: BillieZonen 09

Stof: Sharks van Baba BabywearMondepot

16 thoughts on “Gehaaid bomber jacket

Geef een reactie

