Petite Couture Creator

Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben maar juni is hier in alle stilte voorbij gegaan.

De eerste helft van de maand trokken we met ons viertjes naar het noorden van Italië. Bye bye stress… Hello quality time… (“,) De tweede helft van de maand werd er achter de schermen hard gewerkt aan een secret projectje. Vandaag kan ik al een tipje van de sluier oplichten.

Samen met enkele andere dames mag ik mezelf voortaan “Petite Couture Creator” noemen.

Ik vind het zo ongelofelijk spannend om enkele blogposts voor Wendy te mogen verzorgen. Jullie zien het hierboven… Er zijn heel wat Petite Couture stofjes waarvoor ik in het verleden al zwichtte. Het is zonder twijfel één van mijn favoriete webshops!

Hier kunnen jullie alvast mijn interview lezen. Op mijn eerste maaksel is het nog een weekje wachten maar Lou’ke is er alvast ondersteboven van.

DSC_0280

 Een héle dikke dankjewel aan Mieke die voor de prachtige foto’s zorgde.

12 thoughts on “Petite Couture Creator

Geef een reactie

