Billie voor de hubbie

Wanneer het op naaien aankomt wordt de hubbie hier serieus over het hoofd gezien. Het herstellen van werkkledij of het korter maken van een broek moet veruit het enige zijn.

Een kritische wederhelft, patronen met een onflatterende pasvorm en een beperkte keuze aan stofjes trokken me niet echt bepaald over de streep om daar verandering in te brengen. Gelukkig is dat allemaal verleden tijd. Mijn favoriete patronenmerk (need I say more) bracht zijn eerste mannenpatroon uit tesamen met 6 prachtige nieuwe stofjes.

Billie

Toen ik een mailtje van Sharon kreeg met de vraag haar testteam te vervoegen sprong ik een gat in de lucht. Deze Billie is het eerste patroon waarmee ik aan de slag mocht gaan.

Billie

Vandaag toon ik jullie de twee eerste t-shirts die ik maakte. Ik kon zelfs de hubbie overtuigen tot enkele ‘aan’ foto’s. Al was het niet met volle goesting. 😉

Billie

De t-shirts werden in elk geval wél volledig goedgekeurd. Een hele mooie snit met verschillende mogelijkheden. Ze bevielen de hubbie zo goed dat ik alvast een verlanglijstje heb doorgekregen.

Billie

To be continued! (“,)

Patroon: Billie voor mannenZonen 09

Lichte stof: Stripes XS blue van Froy & DindGeorgette

12 thoughts on “Billie voor de hubbie

  1. Heel knap!!! Dat stofje van Froy & Dind… daar ben ik verliefd op!!

    Ik weet niet goed of de patronen van Zonen09 wel gaan lukken voor mijne hubby… Ik vrees dat hij niet wegkomt met de aansluitende stijl… met zijn alles behalve slim fit lijf 😉

    Liked by 1 persoon

    1. Hoi June, dank je voor het lieve compliment! 😚 Het tweede stofje komt van het stoffenspektakel. Van bij een kraam met zijn stofjes voorverpakt in rolletjes. Ik legde er een hele voorraad van aan! 😉😁

      Like

Geef een reactie

